Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

21 May, 2012

Twenty One n° 07 and Twenty One n° 10

Vi presento gli smalti Twenty One n° 07 e Twenty One n° 10. Questi smalti mi sono arrivati nel mio bellissimo pacchetto da Belgrado :-)
Fotografie: fuori al sole, due strati di smalto, senza top coat.

Predstavljam vam lakove za nokte Twenty One n° 07 and Twenty One n° 10. Ovi lakovi su mi stigli u mom prekrasnom paketu iz Beograda :-)
Fotografije: napolju na suncu, dva sloja laka, bez top coat-a.

I present to you the nail polishes Twenty One n° 07 and Twenty One n° 10. These nail polishes I got in my beautiful package from Belgrade :-)
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.


Twenty One n° 07









Twenty One n° 10







12 comments:

  1. ok su boje al nista posebno interesantno :) sigurna sam da ces skuzit kako ih ucinit interesantnijima

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim si u pravu, već sam napravila jednu finu kombinaciju! :-)

      Delete
  2. Wow they are both really beautiful, and they look really good on you too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like more the purple one, I think I will use it also without anything on, just like it is.
      The pink one is not exactly one of my favourite colours, but surely it is OK and I think I will use it in some combination of colours or as a base for some nail art :-)

      Delete
  3. ova ljubicasta mi se svidja,imam twenty one 11 to je neka roze sa sitnim zlatnim slokicama jedva primetnim boja izgleda nekako breskvasta slatka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde nemam lakove Twenty One, tako da ne znam kakve su im druge boje :-) Oba laka mi je poslala sestra, mislila je da će mi biti korisni za igranje sa nail art-om... i naravno, bila je u pravu, sigurno ću ih slatko koristiti! :-)

      Delete
  4. e, druga mi je bojica puno interesantnija, iako ni prva nije loša :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće tu interesantnih kombinacija sa obe boje! :-)

      Delete
  5. Meni sta všeč oba odtenka. Drugi je takšen, ki bi si ga zagotovo prej kupila, ampak imam pa zato že več podobnih v svoji zbirki. Ne vem pa, če imam sploh kaj podobnega prvemu. :) Izgledata tudi zelo kvalitetna, samo dva sloja in tako lepa prekrivna barva! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja bih isto pre kupila ljubičasti, a oba ih je izabrala Maja jer su joj izgledali zanimljivi za moje "kreacije".. :-)

      Delete
    2. E, pa Maja ima super okus, hihi! =))

      Delete
    3. Nije samo to u pitanju, nego smo mi toliko "lakoholičarke" da više ništa ne umemo da odbijemo, sve lakove na neki način iskoristimo i svi nam trebaju! ;-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)