Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

16 May, 2012

a-england The Legend - Bridal Veil

Vi presento lo smalto a-england The Legend Bridal Veil.
Fotografie: fuori al sole, due strati di smalto, senza top coat.

Predstavljam vam lak za nokte a-england The Legend Bridal Veil.
Fotografije: napolju na suncu, dva sloja laka, bez top coat-a.

I present to you the nail polish a-england The Legend Bridal Veil.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.










6 comments:

  1. It looks gorgeous - even if I think the name is a bit strange for a polish of this color LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree, the name is a little bit strange for the black colour, but it is really stunning! Tristam and Bridal Veil are my favourite nail polishes, they are jeweles of my nail polish collection! :-)

      Delete
  2. wow, fantastičan, zaljubljena *.*
    i ljubomorna jer ga nemam :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooj, i ja sam tako govorila... i na kraju sam morala da ga naručim, prekrasna crna boja sa prekrasnim efektom, jedan od najlepših lakova koje imam! :-)

      Delete
  3. Lepotec! <3 Odlično ti paše!!! =)
    Hihi, tole me je spomnilo na to, kar mi je lubi rekel ne tako dolgo nazaj - da se še spomni, ko je prvič videl črn lak na eni punci in si je mislil: "Fuuuj, ogabno!" Zdaj je pa pri meni vajen že vsega (hudega, hihi). ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i meni se mnogo dopada i kakav je a i kako mi stoji! :-)
      Znaš, kada sam kupila moj prvi plavi lak (to je bilo iz radoznalosti) i namazala ga na nokte, i ja sam pomislila nešto slično, na primer "Bljaaak...!" i nisam više taj lak pogledala mesec dana... Ne sećam se dobro ni kakav je bio, da li je imao glitter ili ne, mislim samo da je bio tamno plavi... Ali, to je bilo davno, davno, mnogo davno...
      Pitam se gde li je taj lak završio, baš bih volela da ga "iskopam", sigurna sam da bih se slatko sa njim igrala!
      Ili bi mi ga otela Lendoxia:-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)