Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

11 December, 2011

White flower on dark red









Smalti:
Kiko n° 246 rosso scuro
NYC n° 134 bianco
Golden Rose n° 121 Nail Art argento glitter
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat

Lakovi:
Kiko n° 246 tamno crvena
NYC n° 134 bela
Golden Rose n° 121 Nail Art srebrna glitter
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat

Nail polishes:
Kiko n° 246 dark red
NYC n° 134 Pinstripe white
Golden Rose n° 121 Nail Art silver glitter
Rimmel 5 in 1 nail treat base & top coat



3 comments:

  1. Tale Kiko 246 je pa čisto po mojem okusu! Planike so pa še lepše! :)

    ReplyDelete
  2. Kvačka, hvala! Ovaj put sam koristila tamno crvenu boju samo da nešto malo promenim, da ne bude dosadno, inače bi sve moje kreacije bile uglavnom tamnih boja, posebno crne, sive, plave boje... Dopada mi se i ova tamno crvena varijanta, ali znaš kako lepo ispadne siva varijanta iste ove kreacije!! Moram uskoro da je uradim i objavim, pa ćeš moći da ih uporediš! :-)

    ReplyDelete
  3. E, može! =)) Meni je ta temno rdeči lakec še bolj všeč tudi zaradi teh čudovitih bleščic... <3 Komaj čakam, da vidim še sivo varianto. ;)

    Uf, če pa te zanima, si preberi tole: http://mylucidbubble.blogspot.com/2011/12/blog-love-sharing-is-caring.html
    Kris objavlja nove bloge, ki jih je odkrila in so ji všeč, pa sem ji predlagala obisk tudi tvojega bloga in vidim, da je že med spremljevalkami. :) Verjetno ga bo potem tudi ona objavila in potem bo še več ljudi izvedelo zate. ;D

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)